Je hebt van de feestdagen geprofiteerd om je e-shop te lanceren, maar tot je ontsteltenis komt de verkoop niet van de grond zoals je had gehoopt? Als je weet dat in 2022 meer dan 80% van het online verkeer afkomstig zal zijn van video's, kun je net zo goed meteen aan de slag gaan!
Met deze paar tips, wedden we dat je online verkoopsite een hoge vlucht zal nemen (en wij nemen slechts 30% van de winst ;-)).
Sociale netwerken voor zichtbaarheid
Denk na over het maken van presentatievideo's op je sociale netwerken en geef ze een boost! Een klein budget om mensen in je regio te bereiken is een zekere manier om jezelf bekend te maken! Als je er zin in hebt, probeer dan eens iets anders! Video's waarin je je eshop en je producten presenteert, maar ook video's waarin je jezelf op het podium zet!
Verwaarloos live video's niet! Live video's vergroten je publiek dankzij de shares van je abonnees.
Verhalen
We hebben je al verteld over verhalen en het belang ervan voor je merk. Verwaarloos ze niet! Deze kortstondige content is een echte goudmijn om je publiek actief en geboeid te houden. Onthul je dagelijkse leven achter de schermen: je abonnees vinden het geweldig om de mensen achter je producten te ontdekken en ze kopen niet alleen je producten, maar helpen je ook om naam te maken.
Een YouTube-kanaal waar je rekening mee moet houden
Voor een optimale vindbaarheid kun je overwegen om je video's op Youtube te plaatsen. Weinig mensen weten het, maar het videoplatform is uitgegroeid tot de meest bezochte zoekmachine na Google. Promoot je site en je producten door middel van onderhoudende en leerzame video's. Met een Youtube-kanaal genereer je verkeer naar je website en geef je je publiek zin om je producten te ontdekken!
Maar pas op dat je niet vervalt in de excessen van amateur-videografen! Om mensen te inspireren moet je video toegankelijk zijn voor iedereen. Denk bijvoorbeeld aan ondertiteling, niet alleen voor slechthorenden, maar ook omdat in 2020 75% van de video's op mobiele telefoons en zonder geluid wordt bekeken. Vermijd ook flitsende effecten, agressieve kleuren en verwarde lettertypen, omdat deze het tegenovergestelde effect kunnen hebben van wat je wilt.
En weet je wat nog meer? Naast video zijn campagnes voor sociale netwerken onze specialiteit , dus aarzel niet om contact met ons op te nemen of vul het onderstaande formulier in:



