8 redenen om een bedrijfsvideokanaal te maken!

Bedrijfsvideo is DE manier om te communiceren met verbonden mensen: het is dynamisch, empathisch en creëert emotie. De boodschap wordt onthouden!

Maar vandaag de dag is het, meer dan video, de regelmatige publicatie van je videocontent die een band zal creëren met je publiek.

Je eigen bedrijfsvideokanaal maken?

Hier zijn 8 goede redenen om erover na te denken:

1. Informatie onmiddellijk en eenvoudig verspreiden. Het corporate videokanaal staat ook synoniem voor delen: het helpt de boodschappen van het bedrijf te verspreiden dankzij de viraliteit van video.
2. Snel te produceren en bevorderlijk voor de reactiviteit van webgebruikers, interacties zijn zichtbaar (commentaar, shares, like, bereik, enz.).
3. Uitgezonden content is op elk momentbeschikbaar.
4. Een hoge mate van memorisatie, mobilisatie en betrokkenheid door geloofwaardigheid te geven aan boodschappen dankzij bewijs via beelden.
5. Een referentiekanaal om het verkeer en de zichtbaarheid op het nette vergroten: een goed geconfigureerde en getagde video wordt in aanmerking genomen door zoekmachines en zal extra verkeer naar uw site trekken.
6. Geavanceerde publieksmeting, te gebruiken om uw marketingstrategie te optimaliseren.
7. Het videokanaal kan voor verschillende doeleinden worden gebruikt: als onderdeel van een marketingstrategie of voor interne of bedrijfscommunicatie.
8. Verhoog de zichtbaarheid van een merk, vergroot de bedrijfsbekendheid en onderscheid u van de concurrentie door het gebruik van een innovatief kanaal: bedrijfsvideo.

Zin in een avontuur? Neem contact met ons op om je project te bespreken. In de tussentijd zijn hier een paar recente video's die we hebben gemaakt:

Meer lezen